Podľa údajov spoločnosti Experian, Lucid Motors zaznamenalo v auguste 478 nových registrácií v USA, čo znamená oživenie predaja. Tento nárast o 40 percent v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zvýšil celkový počet registrácií od januára do augusta na 4,2672. Tieto údaje naznačujú, že Lucid Motors mohlo zvýšiť predaj vďaka niektorým cenovým zníženiam, ktoré boli uplatnené skôr tento rok2.
V prvých ôsmich mesiacoch roka Lucid zaznamenalo mierne nižší počet registrácií ako Porsche Taycan (4,505), čím sa umiestnilo na 18. mieste medzi 27 značkami, ktoré ponúkajú výlučne elektrické automobily2. Napriek tomu sa očakáva, že výroba a dodávky počas tretieho štvrťroka 2023 budú dostupné neskôr tento mesiac2.
V blízkej budúcnosti by mohli byť predaje modelu Lucid Air podporované dvoma novými verziemi automobilu, ktoré boli uvedené na trh v októbri. Prvým je vstupný model Lucid Air Pure (s pohonom zadných kolies), ktorý sa začína na cene 78,900 dolárov. Druhým je top model Lucid Air Sapphire, ktorého dodávky zákazníkom už začali2. S cenovkou vo výške štvrť milióna dolárov by model Sapphire nemusel priniesť významné zvýšenie objemu, ale mohol by zlepšiť marže2.
Zaujímavým novým podnikom pre Lucid bola nedávna inaugurácia malého montážneho závodu v Saudskej Arábii. Len čas ukáže, či to výrazne pomôže rozšíriť výrobu a predaj na celosvetovej úrovni. Hlavným výrobným závodom pre Lucid ostáva závod v Arizone, zatiaľ čo jeho hlavným produktom by mohlo byť nadchádzajúce SUV Lucid Gravity (SUV zvyčajne predávajú lepšie ako sedany, čo nedávno dokázal Mercedes-Benz)2.